Uzmanlardan oluşan bir ekibiz.
Aynı sektöre bağlı şirketler arasında sürekli yaşanmakta olan rekabet, bu mücadelenin farklı alanlara da yayılmasına ve bu alanlarda ilerleyebilecek olan avantajlı konumlara bağlı olarak süregelmektedir ve önümüzdeki yıllarda da bu şekilde devam edecektir. Dolayısıyla sac ayaklarını sağlam bir şekilde kurmak, bunların kontrolünü sağlamak ve en sonunda da kazançlı çıkmak, her şirket sahibinin ya da çalışanının amaçları arasındadır. Kurumsal kimliğin ortaya konması ve prestijli bir noktaya getirilmesi de en önemli sac ayaklarından birisidir. The Adam olarak sizlere imaj yönetimi, kurumsal kimlik oluşturma ve bu kimliğin korunması gibi konular üzerinden hizmet vermekteyiz. Hem internet alanında, hem de şirketinizin reel dünyadaki iç ve dış işleyişinde özellikle önemsediğimiz tüm konular, verdiğimiz hizmetin ana noktaları arasında bulunmaktadır.
kurumsal kimlik
Marka kimliği tasarımı ve logo fikriyatının oluşturulması, tasarım aşaması ve ürünler ya da hizmetler için kullanılması da kurumsal kimlik oluşumunun en önemli parçaları arasındadır. Özellikle marka değeri olan ürünlerin veya hizmetlerin üzerinde mutlaka olması gereken logo, şirketinizin dışarıya yönelik imajını yansıtacak en önemli kurgu unsurlarından birisidir. Ister mitolojik bir efsaneden esinlenmiş olun, isterseniz keninizi sadece grafikerin hayal gücüne bırakın, en son aşamada logonun verdiğiniz hizmetle uyuşması ve birebirde örtüşmesi ciddi bir meseledir. The Adam, ana unsurlarından birisi olan tasarım meselesini ciddiye alır ve hem isteklerinizi, hem de geçmiş tecrübelerinden harmanlayarak oluşturduğu hizmet anlayışını önemser. Bu iki olgunun ortaya çıkarttığı çalışmalar ise, sizlere beğeni, kurumsallık ve daha hızlı bir şekilde ilerleme olarak geri dönmektedir.

İyi hazırlanmış “Kurumsal Kimlik Tasarımı” bir firmaya şunları sağlar:

• Firma adının belleklere yerleşmesi

• Firma özelliklerinin görsel hızda aktarılması (dinamizm, yenilikçilik vb.)

• Ürün ve hizmetlerin kalite garantisi

• Ürün ve hizmetlerin doğası ve sektörel konumları hakkında ilk bilgileri iletmesi

• İlk bakışta rakiplerden ayrılma.İstenilen etkide bir pazarlama iletişimi için birçok yaratıcı strateji geliştirilebilir.

Tanıtıma yönelik stratejinizi belirlerken unutmamanız gereken bir diğer önemli konu da, pazarlama iletişiminin bir bütün olarak ele alınması gerektiğidir. Yani, pazarlama iletişimi için sadece tek bir mecrayı kullanmak, insanların şirketi doğru tanımasını engelleyecektir. Bu aşamada ele alınacak bir kurumsal kimlik çalışması, müşteri tercihlerini direk etkileyebilme becerisini sağlayacaktır. Kurumsal Kimlik dönemsel olarak yenilenmeye de ihtiyaç duyar.