Uzmanlardan oluşan bir ekibiz.
Sitenizin arama motorları içerisinde yükselmesi, sizlere daha fazla tanınırlık,güvenilirlik ve elbette ki ziyaretçi sayısında ciddi bir artış olarak geri dönecektir. Bu yüzden, siteniz hangi sektöre mensupsa, bu konuya ilişkin rekabet taraması yapmakta ve ulaşabileceğiniz muhtemel noktaları sizlere sunmaktayız.
Arama motoru optimizasyonu (SEO) ekibimizin bu alandaki yetkinliği, daha öncesinde yaptıkları çalışmalarla da doğrudan kanıtlanmış durumdadır. Hem site içi, hem de site dışı olarak uygulamaya koyduğumuz SEO planlamaları sayesinde sitenizin
potansiyelini en yüksek şekilde kullanabilecek, hem de kazanacağınız ziyaretçiler sayesinde hit artışı yaşayacaksınız.
seo
  • Faydalar
  • “Search Engine Optimization” Türkçesi “ Arama Motoru Optimizasyonu” olan seo kavramı, sektörlerin internete kaymasıyla çok büyük önem kazanmıştır. Eğitimimizin il aşamasında “Google” arama motorunun tarihçesinde bahsedilerek kuruluş ve gelişim aşamaları anlatılmaktadır.

    “Google “ şirketinin kuruluş ve gelişim aşamasını anlayan öğrencimize, sonrasında arama motoru mantığı anlatılarak Google’nin algoritmasından detaylı olarak bahsediliyor. Bun yanında seonun amacının ne olduğu ve kullanacağımız terimler anlatılıyor.

    Seo yapılırken birden çok mantıkla hareket edilir. Seo da en önemli konu olan doğallık, çeşitlilik, sadelik, farklılık kavramlarından bahsedilir. Google arama motorunun siteler için kullandığı birden fazla servisleri vardır. Google Trens, Google Analiystc, Google Adwords , Google Maps gibi bazı servisleri detaylı olarak nasıl kullanılır, seoya etikileri nelerdir konuları işlenir.

    Site çalışmaları yapılırken veya bittikten sonra sitemizde yapacağımız anahtar kelime çalışmaları, faydaları seoya etkileri. Sitemizi oluştururken Google’un bize söylediği sitenizi bana optimize edin. Yani “Site İçi “ çalışmaları meta taglar ( title, description, keywords), sayfa başlığı, yazı başlığı, konu başlığı, resim boyutları, resim açıklamaları, link yapıları sayfa hızı vs. gibi birçok konulara değinilir.

    Site yapım çalışmaları bittikten sonra yapılması gereken “ Site Dışı “ seo çalışmaları yani dizin çalışmaları, backling çeşitliliği, kalitesi, sürekliliği, sayısı gibi derslere başlanır. Sosyal Medya hayatımıza girmesiyle seo kavramı da başlı başına değişmiştir. Facebook, Twitter, Friendfeed gibi sosyal medya platformları etkin kullanarak, seoya etkileri, uygulamalı olarak bahsedilir. Seo çalışması yapılırken seçeceğimiz sunucu, alan adı gibi konulardan sonra uygulama aşamasına geçilerek öğrencilerimizle bir proje şeklinde çalışmalar oluşturulur.

  • Süreç
  • Web sitesine yapılacak işlemler, SEO uzmanları tarafından iki yönlü olarak değerlendirilir.

    Site İçi SEO (On Page SEO)

    Site içi düzenlemeler; arama motorlarının siteyi düzenli bir şekilde okumalarına ve anlamlandırmasına yardımcı olur. Arama motorları; herhangi bir siteyi içeriği ile değerlendirirken kullanıcı deneyimini gözönünde bulundurur ve algoritmasını o deneyimlere paralel olarak oluşturur. Zaten arama motorlarının en büyük amacı da kullanıcıların istediği sonuçları onlara sunmak. Site içi SEO işlemlerine örnek olarak “W3C Geçerlemesi, robots.txt, uygun başlığın kullanılması, görsellerdeki çözünürlük kalitesi, alan adı (domain) uygunluğu, özgün içerik, site hızı” gibi metodlar gösterilebilir.

    Site Dışı SEO (Off Page SEO)

    Site dışı SEO yapmak için çok sayıda farklı teknikler vardır. En popüler olanları ise sitenin kaliteli ve yüksek backlink sayısına sahip olmasıdır. Backlink, bir web sitesinin diğer bir siteye verdiği linktir. Ancak başta Google olmak üzere tüm arama motorları; manipüle edilmiş backlinklere karşıdır. Bunun nedeni, backlinklerin arama motorları nezdinde bir referans olmasıdır. Dolayısıyla arama motorları, yapay bir referansı kabul etmeyecektir. Bu bağlamda web sitesine gelen backlinklerin gerçek kullanıcılar tarafından gerçekten verilmesi gerekmektedir. Bunun gerçekleştirilmesi de kaliteli ve insanlar tarafından gerçekten beğenilen web sitesi yapmak ve bu web sitesinde ilgi çekici içerikler yayınlamaktır. Bu sayede insanların sitenize backlink vermesini sağlayabilirsiniz.

    Backlinkler dışında arama motorları; kullanıcı deneyimlerini gözönünde bulundurarak web dünyasındaki birçok sinyalden yararlanır ve algoritmalarını bu sinyaller ile dayandırır. Sosyal medyadaki etkinlik, marka bilinilirliği gibi birçok etken de arama motorlarının dikkat ettiği alanlardır. Dolayısıyla bu alanlardaki etkinliğe de önem verilmelidir.

    Black Hat SEO

    Çeşitli onaylanmayan yöntemlerle arama motorunun çalışmasını manipüle ederek bir sitenin ilgili veya hedef anahtar kelimede öne çıkmasını sağlamaya çalışma işlemidir. Yöntemlerden bazıları;

      • Anahtar Kelime Yığınları,
      • Çıkış Sayfaları,
      • Bilgisayar tarafından otomatik yazılan sayfalar,
      • İkiz Sayfalar,
      • Küçük makaleler,
      • Görünmez Yazılar

    Olarak sıralanabilir. Black Hat SEO teknikleri, onaylanmayan yollar olduğu için; Alan adının tamamen veya kısmen indexlerden çıkarılması ile de sonuçlanabilmektedir.

  • Nasıl Olmalı?
  • Alan Adı Seçimi

    Arama motoru optimizasyonu çalışmasında ‘domain’in oldukça büyük etkisi vardır. Bu faktörler:

      • Alan adının uzun süreden beri kaydedilmiş olması
    • Alan adının ilgili anahtar kelimeleri içermesi

    Optimizasyon sürecine ilişkin aşamaların bazıları şunlar olabilir:

      • Statik IP
      • W3C geçerlemesi
      • LSI tekniği ile eşdeğer içerikli kelimelerin içeriğe yansıtılması
      • Sayfalara uygun başlıklar seçilmesi (Title)
      • “robots.txt” dosyasının kullanımı
      • Meta etiketlerin kullanımı
      • İçeriğin özgün olması (başka sitelerden kopyalanmamış olması)
      • Siteiçi dolaşımın düzenlenmesi
      • Sitenin içeriği ile alâkalı başka sitelerden bağlantı toplanması
      • Sitenin seçilen anahtar kelimelerin site içeriğindeki yoğunluğunun belirlenmesi
      • Arama motoru örümceklerinin siteyi daha hızlı taraması için site haritası oluşturmak
      • İlgili anahtar kelimeleri kalın veya italik şekil gibi özellikler kullanarak önplana çıkarmak
      • Tablo düzeni ile tasarlanmamış, CSS tabanlı sitelerin oluşturulmas
      • Bir sayfadaki link sayısının 100’ün altında tutulması
      • Resim alt etiketlerinin içerik ile uyumlu hâle getirilmesi
      • Site açılış hızına doğrudan etki edebilecek unsurların gözden geçirilmesi
    • Kullanıcı dostu url yapısı tercih edilmesi
  • Hedef
  • Nedir? Nasıl Çalışır ? Nasıl Olmalıdır? 

    • Sitenizi Google ‘a kaydetmek.
    • Meta Tag
    • Meta Tag kullanımları
    • Dinamik yapılı meta tag oluşturma.
    • Site Haritası Oluşturmak
    • Site bağlantıları
    • Uyarı ve hataları doğru algılamak
    • En sık yapılan arama sorguları
    • Uyarı ve hataları doğru algılamak
    • Google a site içi resimlerinizi tanıtmak

    Google PageRank nedir? 

    • PageRank değeri nasıl artırılır.
    • PR arttırmada çeşitli yaratıcı yöntemler.
    • Orjinal içerik ve kopya içerik
    • Google botları

    Google Filitleri 

    • Sandbox Nedir?
    • Sandbox’a Neden Girilir?
    • Bir Sitenin Sandbox’a Girdiği Nasıl Anlaşılır?
    • Sandbox’dan Nasıl Çıkılır?
    • Google Bomb Nedir?
    • Bomb Cezasından Nasıl Kurtulur?
    • Filitreden Çıkma Yöntemleri
    • Google Gözünde Güvenilirlik Sağlama Çalışmaları

    Google Webmaster Tool Kullanımı

    • Google Web Master Kaydı
    • Ayarları
    • Kontrol Paneli
  • Destek
  • Sitedeki bir makalenin forumlar, bloglar ve sosyal medya gibi SEO’ya katkı sağlayan ortamlarda paylaşılması, kullanıcı eliyle yapılıyormuş izlenimi taşımalı ve sitelerin kullanıcıya gerçekten hizmet eden faydalı siteler olduğu olgusu oluşturulmalıdır.

    • Seo Çalışması Yaptıktan sonra ücretsiz desteğimiz…
    • Google’de aranan kelimede 1.sayfada çıkma…
    • Google Adwords ile sektöre bağlı kelimerin çıkarılması…

    MEGa paket

    düşük rekabet (%42.1)

    2 anahtar kelime seçimi

    5 özgün makale

    5 google news tanıtım yazısı

    25 forum tanıtım yazısı

    5 facebook backlink

    5 google plus backlink

    3 diigo backlink

    3 scoop ıt backlink

    3 plurk backlink

    3 pinterest backlink

    3 linkedın backlink



    750 Tl

    + kdv / AYLIK

    Ultra paket

    orta rekabet (%68.8)

    3 anahtar kelime seçimi

    12 özgün makale

    10 google news tanıtım yazısı

    50 forum tanıtım yazısı

    10 facebook backlink

    10 google plus backlınK

    5 diigo backlink

    5 scoop ıt backlink

    5 plurk backlink

    5 pinterest backlink

    5 linkedin backlink


    1250 TL

    + kdv / AYLIK

    PREMIUM

    yüksek rekabet (%100)

    4 anahtar kelime seçimi

    20 özgün makale

    15 goole news tanıtım yazısı

    100 FORUM TANITIM YAZISI

    10 facebook backlink

    10 GOOGLE PLUS BACKLINK

    10 DİİGO BACKLİNK

    10 SCOOP IT BACKLİNK

    10 PLURK BACKLINK

    10 PİNTEREST BACKLİNK

    10 LİNKEDİN BACKLİNK

     genel çalışma

    Backlink analizi

    1750 TL

    + kDV / AYLIK

    Tüm Seo Paketlerimizde 3-6-9'a varan Taksit İmkanı !

    bankalar